afmelden

Vraag het de beheerders. Ook voor complimenten ;-)

afmelden

Berichtdoor hoopje op 15 mei 2009, 15:59

Beste mensen, na een week op dit forum lijkt het of ik het in m'n eentje gebruik, er word erg weinig geschreven en van ruim 700 leden had ik anders verwacht. Daarom heb ik besloten er ook mee te stoppen maar afmelden komt niet op dit forum voor. Vandaar al die loze leden misschien ? Ik wens de mensen waar ik wel iets over las het allerbeste toe, met vriendelijke groet, Hoopje.
hoopje

Re: afmelden

Berichtdoor GerQ op 16 mei 2009, 09:39

Beste Hoopje,

ik kan begrijpen dat je op je berichten snel een antwoord wilt hebben. Dit forum bestaat echter pas sinds 22 januari 2009 en de URL heeft pas één keer in het kwartaalblad gestaan. Het is dus niet zo verwonderlijk dat je nog weinig reacties krijgt.

Ook de regionale websites (oud Hartezorg websites) moeten vaak nog aangepast worden en naar dit forum verwijzen. Dat is pas deze week op gang gekomen.

Ik hoop dat je toch dit forum blijft bezoeken. We hebben mensen zoals jij hard nodig. Zonder schrijvende leden kan geen enkel forum zich staande houden.

Groet,
Ger Quellhorst
Ga op je eigen tempo, zorg goed voor jezelf en zorg dat je goed terecht komt.
GerQ

Berichtdoor hoopje op 17 mei 2009, 15:31

Hoi Ger, Bij een"mij goed bekende patiëntenorg. voor Brabant wordt nog steeds 'hartezorg'genoemd als ondersteuners, mag ik ze daarvoor dit forum van de hartstichting aanprijzen , ik weet niet precies of hartezorg nog bestaat als organisatie, groet van Anshoopje
hoopje

Berichtdoor GerQ op 19 mei 2009, 09:14

Hallo Hoopje,

het forum heeft er alleen maar voordeel bij als er op een hoop sites naar verwezen wordt. Ook mondelinge "reclame" is zeer belangrijk.

Er verwijzen nog veel sites naar het oude Hartezorg. Ik mail alleen de adressen waar het oude Hartezorg afd. Zuid-Holland-Zuid wordt vermeld. Om ook de andere regio's te doen is veel te veel.
Groet, GerQ
Ga op je eigen tempo, zorg goed voor jezelf en zorg dat je goed terecht komt.
GerQ

Keer terug naar Ik heb een vraag of opmerking